miercuri, 20 iulie 2016

Impresii, păreri de la Social Media for Parents 2016


În primul rând vreau să mulțumesc Sfântului Ilie, datorită lui am putut ajunge la acest eveniment! Fiind sărbătoare a stat soțul meu cu copiii - lucru pentru care îi sunt profund recunoscătoare! S-a descurcat de minune cu un bebeluş şi un infant convalescent! Am ajuns acasă şi dormeau toți, aş mai fi putut sta acolo!

Apoi mulțumesc organizatorilor! A fost un eveniment bine organizat, cu mulți parteneri şi sponsori, atenții, cadouri, ceva de gustat (a fost şi prânzul oferit, dar am fugit acasă la bebe după 2 din cele 3 sesiuni), apă şi sucuri la discreție. Iar invitații şi prezentorii numai unul şi unul! A fost o adevărată relaxare şi evadare pentru mine!

Presimt un post lung, pe care-l voi împărți în mai multe părți. Încep prin a pune câteva poze cu mine şi sala plină:


Au fost mulți vorbitori pe care i-am aşteptat cu nerăbdare să-i văd pentru prima oară şi să-i ascult pe viu! Mi-am luat notițe şi abia aştept să le detaliez şi aici pe blog (dar într-o postare ulterioară). Iată programul împărțit în trei sesiuni cu pauze cu tot şi vorbitorii:


Drept să spun, Mihaela Bilic a cam pierdut teren ca şi credibilitate şi sfaturi de nutriție...să zici că zahărul din fructe este ca orice zahăr...şi care altele...în alte articole, pentru mine nu mai are credibilitate. Nu ştiu ce o fi spus la conferință, am prins-o la final, că am întârziat vreo 30 minute. Da, este pentru carnea de porc, pentru grăsime la copii, pentru untură, împotriva margarinei şi împotriva untului de cocos.

În schimb am sorbit-o pe Oana Moraru! Îi mai citisem sfaturile în zona de educație a copiilor şi despre înființarea şcolii Helicon şi eram nerăbdătoare să aflu ce ne spune şi pe viu. Nu m-a dezamăgit, voi dezvolta câteva idei ale sale într-o postare ulterioară.
Pe doctorul O.R.L.-ist şi homeopat Sorin Cadar l-am văzut şi auzit pentru prima oară şi mi se pare simpatic. În primul rând pentru că a studiat medicina şi este şi homeopat în acelaşi timp. Apoi pentru că nu cade în vreo extremă, nu a părut să aibă vreo preferință între alopatie şi homeopatie.
Mirela Retegan este fondatoarea găştii Zurli. Am auzit câte ceva despre aceşti Zurli, dar iarăşi păreri controversate, nu mă atrag, nu am stat la tot discursul. Oricum, mulțumim pentru C.D.ul cu jocuri de jucat în trafic, este drăguț! Băiatul meu cel mare chiar a râs.
Ei, Gaspar Gyorgy m-a făcut să plâng. Pe tine cine te-a purtat în suflet? M-a atins la sentiment, probabil mai am de lucru pe partea emoțională, nu ştiu. Cert este că m-a ajutat să mă înțeleg mai bine. Cu această ocazie am putut să achiționez şi cartea lui "Copilul invizibil" cu tot cu autograf!


Iar moderatorul primei sesiuni este fondator la radioul pentru copii, ItsyBitsy: Cristina Trepcea

Despre a doua sesiune, data viitoare! ;)

A, şi câteva poze cu ce am plecat acasă:

Un comentariu:

Unknown spunea...

Căutați un împrumut de afaceri, împrumuturi personale, împrumuturi ipotecare, împrumuturi auto, împrumuturi pentru studenți, împrumuturi de consolidare negarantate, finanțare de proiect etc ... Sau pur și simplu refuzați împrumutul de la o bancă sau instituție financiară din unul sau mai multe motive? Suntem soluțiile potrivite pentru credit! Oferim împrumuturi pentru companii și persoane fizice cu o dobândă scăzută și accesibilă a dobânzii de 2%. Deci, dacă sunteți interesat de un împrumut urgent și garantat. Pentru mai multe informații, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail astăzi Via: elegantloanfirm@hotmail.com.