duminică, 28 octombrie 2012

Ce cadou mai frumos puteam sa primesc?

Azi este ziua mea, fac 29 de ani si ca la fiecare aniversare, ma intreb ce am realizat pana acum. Altii realizeaza foarte multe lucruri: casa, masina, cariera, calatorii, etc. Desi nu ma plang ca n-am incercat niciuna din astea, nu am excelat in nimic (poate doar in ciocolata :)) ).

Sunt extrem de fericita ca am o imensa realizare: am un pui minunat! Stiu ca multi pot spune ca faci foarte usor copii, nu-i mare realizare. Dar pentru cine trece prin asa ceva, isi da seama ca este o adevarata minune sa dai viata si sa cresti un copil.

Si ce cadou poate mai minunat decat sa-mi aud copilul de nici 9 luni sa-mi zica de cateva zile (de pe 24 oct) MAMA!?!?!? Da, mi-a zis de mai multe ori MAMA zilele astea.

Iarasi pentru cine nu are copii, nu este cine stie ce realizare, dar sentimetele de mama sunt foarte intense.

Multumesc, puiul meu, pentru cel mai frumos cadou!


Niciun comentariu: