luni, 14 aprilie 2014

Smartbox Family

Dragi mamici,

De curand am fost contactata de compania Smartbox Family care poduce audiobookuri pentru parinti. Ce fel de audiobookuri? Pentru ce fel de parinti?

Va las pe voi sa auziti despre ce audiobookuri este vorba: aici. Aici gasiti introducerile pentru subiecte de maxim interes, cum ar fi:

- Copilul tau e disciplinat? (Ghid de disciplinare fara pedeapsa),
- Dezvolta increderea in sine a copilului tau (Un efort care merita intotdeauna),
- Timp de calitate cu copilul tau (Joaca poate fi educativa),
- Cum dezvoltam un comportament alimentar sanatos la copii?,
- Cum pregatim copilul pentru inceperea gradinitei/scolii?,
- Cum dezvoltam imaginatia si creativitatea copiilor?,
- Cum gestionam fricile copiilor?,
- Somnul la copii,
- Cum abordam discutiile dificile cu copiii?

Doar accesand acest link, beneficiati de un discount de 17%: pret 30 lei in loc de 36 lei per buc.

Trebuie sa va spun ca sunt foarte draguti in abordare, de aceea acesta nu este un articol platit. Am vrut sa scriu despre ei pentru ca ce am vazut pe situl lor, www.smartboxfamily.ro, mi-a placut mult. Sunt multe tematice ce raspund nevoilor noastre de parinti in secolul vitezei, care vrem sa dam o alta educatie copiilor nostri, suntem mai atenti la nevoile lor si suntem constienti ca perioada cea mai importanta a viitorului adult este tocmai copilaria.

Ei organizeaza si un concurs pe facebook aici pana pe 30 aprilie.

Pentru a-mi face o idee mai buna, s-au oferit sa-mi trimita cateva audiobookuri care mi s-au parut mai interesante. Cand le primesc si dupa ce le ascult, va voi impartasi opinia personala.

Cum vi se pare?

Niciun comentariu: