luni, 10 septembrie 2012

Hai sa ne jucam impreuna! La Clubul Mamicilor!

Dragi mamici si pitici!

Azi mi-a venit o super-idee(si e luni! sper sa am in fiecare zi cate o idee daca nu buna, macar frumoasa)! Cred totusi ca m-am inspirat din intalnirea de sambata, 08 septembrie, chiar in ziua in care Theu meu a facut sapte luni :). Pentru mai multe detalii vezi aici ce-ai pierdut: http://poarta-ma.blogspot.ro/2012/09/prima-intalnire-rasfat-pentru-mame.html

Am vrea sa va avem musafiri (doar prietenele prietenelor)!
Incepand de luna viitoare (octombrie 2012), in oricare zi de luni pana vineri, de dimineata sau dupa amiaza, cand veti vrea voi. Nu conteaza ca nu ne cunoastem, ideea e sa ne jucam impreuna (lui fi-miu ii plac copii mult!), si noi mamicile sa socializam, sa mai schimbam vorbe, practici, si poate nu numai. Ca un fel de club al mamicilor, ce ziceti?


Noi stam in zona D-na Ghica, asa ca mamicile care stau in Obor, Tei, Colentina, si nu numai, se pot deplasa foarte usor cu tramvaiul. Nu conteaza zona de unde vii, important e sa ne mai treca timpul in mod placut. Nu ca n-am avea treaba, asta se gaseste la tot pasul, dar mai importanti suntem noi, oamenii si mai ales ei, piticii!

Astept parerile voastre pana luna viitoare!!!

Orice mamica interesata, imi lasa un mesaj si stabilim detaliile. Va asteptam cu drag!

Niciun comentariu: