miercuri, 16 ianuarie 2019

Elite Concept Learning Before&After School

Pe Alina o stiu inca din 2005, am fost colege un an si jumatate la o gradinita privata din zona Victoriei. Ea era educatoarea de dimineata, concepea planurile de lectie si coordona activitatile educationale, iar eu profesoara de limba engleza si educatoarea de dupa amiaza care facea recapitularea lectiilor. Ne intelegeam foarte bine, ne consultam asupra activitatilor, ne sfatuiam. Am admirat-o inca de atunci pentru faptul ca nu facea rabat de la calitatea lectiilor, iar in comunicarea cu copiii era mereu blanda si empatica. Si de atunci am pastrat legatura, ba chiar la nunta ei mi-am cunoscut sotul...

Intre timp, viata s-antamplat si fiecare a mers pe drumul ei. Alina a plecat la o alta gradinita privata cu sediul in zona de nord, mai intai ca educatoare si apoi ca director educational, unde a activat timp de 10 ani. Anul 2018 a fost decisiv pentru Alina: a luat hotarirea de a incerca pe cont propriu. Si bine a facut! Am atata incredere in ea, incat bag mana in foc ca tot ce face, face in interesul copiilor!

Locatia Elite Concept Learning este aproape de zona Pipera iar cladirea after schoolului este de vis, va spun! Dar voi lasa imaginile sa vorbeasca de la sine. Si puteti gasi mult mai multe pe pagina ei de Facebook. Tot aici puteti verifica si activitatile pe care le organizeaza.



Alina Constantin - manager Elite Concept Learning Before&After School: Visam la acest proiect de ceva timp, visam sa am propriul meu centru educational in care copiii sa se simta ca acasa, ca in familie. Si iata ca visul mi s-a indeplinit, fapt pentru care sunt recunoscatoare si tare bucuroasa. Inspiratia proiectului a fost David, baietelul meu. Mi-am dorit sa ii fiu aproape in perioada scolara si sa am mai mult timp pentru familie. Totodata, mi-am dorit sa le ofer bucurie copilasilor dupa orele de la scoala. Bineinteles ca nu as fi reusit fara sprijinul, incurajarile familie si prietenilor, carora le multumesc.

Un lucru care ne diferentiaza este faptul ca noi oferim calitate, locurile fiind limitate in grupa. Astfel, se poate lucra individual si se acorda atentia necesata fiecarui copil. Desfasuram foarte multe cluburi, care pun accentul pe sport si alimentatie sanatoasa. Este un mediu sanatos si sigur, total diferit de cel de la scoala, in care copilul se simte valoros. Locatia este noua, frumoasa, primitoare, cu o curte spatioasa si mult verde, care ne incarca pozitiv.

Elite Concept Learning Before&Afterschool ofera in primul rand iubire, caldura, incredere, conectare, cele mai importante ingrediente pentru ca un copil sa se dezvolte armonios, sa se simta in siguranta , sa fie fericit. Imi doresc ca fiecare copil sa fie fericit, sa plece seara acasa cu zambetul pe buze. Chiar in acest moment imi vine in minte ziua cand un copilas i-a spus mamei la final de program:" Mami, a fost cea mai tare zi la afterschool!!!" Cred ca de aici se intelege perfect ce oferim noi.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Alina este într-adevăr un om special, sufletist, empatic, care știe și ii place sa lucreze cu copiii. Și-a dorit asta dintotdeauna, dovada fiind studiile pa care le-a făcut și acum ma bucura faptul ca pentru ea este un vis împlinit. Ii doresc multa bafta pentru ca nu este un lucru simplu sa faci ce face ea, și sa aibă putere de munca și sănătate.

Unknown spunea...

Căutați un împrumut de afaceri, împrumuturi personale, împrumuturi ipotecare, împrumuturi auto, împrumuturi pentru studenți, împrumuturi de consolidare negarantate, finanțare de proiect etc ... Sau pur și simplu refuzați împrumutul de la o bancă sau instituție financiară din unul sau mai multe motive? Suntem soluțiile potrivite pentru credit! Oferim împrumuturi pentru companii și persoane fizice cu o dobândă scăzută și accesibilă a dobânzii de 2%. Deci, dacă sunteți interesat de un împrumut urgent și garantat. Pentru mai multe informații, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail astăzi Via: elegantloanfirm@hotmail.com.

Anonim spunea...

Halo, sunt Helena Julio din Ecuador, vreau să vorbesc bine despre Serviciul de finanțare Le_Meridian pe acest subiect. Serviciul de finanțare Le_Meridian îmi oferă sprijin financiar atunci când toată banca din orașul meu a respins cererea de a-mi acorda un împrumut de 500.000,00 USD. Am încercat tot ce am putut pentru a obține un împrumut de la băncile mele aici, în Ecuador, dar m-au respins cu toții, deoarece creditul meu era scăzut, dar cu harul dumnezeiesc, am aflat despre Le_Meridian, așa că am decis să încerc să solicit acest împrumut. Cu Dumnezeu dispus să-mi acorde un împrumut de 500.000,00 USD cererea de împrumut pentru care băncile mele din Ecuador m-au refuzat, a fost foarte grozav să fac afaceri cu ele, iar afacerea mea merge bine acum. Iată Le_Meridian Financing Investment Email / WhatsApp Contact dacă doriți să aplicați împrumuturi de la ei.Email:lfdsloans@lemeridianfds.com / lfdsloans@outlook.comWhatsApp Contact: + 1-989-394-3740.