joi, 21 august 2014

Miercuri, 20 august 2014

Din ce trece timpul, din aia purtam discutii din ce in ce mai serioase. :)


Azi Theu meu, dupa o zi memorabila pentru el (a facut greva foamei la gradi, la pranz a mancat doar cateva linguri de supa-crema si gustarea a ocolit-o), era lesinat de foame. Ajunsi acasa dupa ce a infulecat si ma astepta sa mananc, la mine in brate fiind, ma intreaba dintr-o data:

- "Mami, mama lui Sofie are un bebe mic in butica?" (Mama Sofiei-o fetita de la gradi, mai are cam o saptamana pana naste)
- "Da mami."
- "Vreau si eu un baietel frumos"
- "Vrei si tu un baietel la tine in burtica sau la mami?"
Imi raspunde aratand spre mine:
- "Vreau si eu un baietel frumos sa ma joc cu el cu masinutele," si ce a mai zis el acolo...
................................................................................................................
Mda, a venit vremea. Dar asa de repede?!? Deja de la 2,6 ani discutam din astea...?



Asta cu baiatul frumos, cred ca i-a zis cineva ca e frumos, ca imi spusese mai devreme pe strada:

- "Mami, eu sunt baiat frumos!" (plin de el, cu un zambet discret in coltul gurii)
:):):)

Niciun comentariu: