miercuri, 10 decembrie 2014

ShoeBox sau cadoul din cutia de pantofi

Stiu de ShoeBox de cativa ani, cred, dar spre rusinea mea nu m-am mobilizat pana acum...

Acum... s-au schimbat multe de cand am copil. Acum am jucarii de oferit, acum constientizez mai multe, acum sunt mai altruista.

Acum ma mobilizez si saptamana asta ma voi duce la sediul Qbebe si voi lasa 2 cutii. Caci de la redactorul-sef Qbebe am primit reminderul de anul acesta.

Campania a inceput pe 1 decembrie, dar niciodata nu e prea tarziu.

Hai si tu, care ai ajuns aici din intamplare (sau nu)! E simplu! Pe situl ShoeBox gasesti toti cei 4 pasi simpli pe care ii ai de facut (inclusiv idei cu ce poti sa faci cadou: nici nu va puteti imagina cate lucruri simple pentru noi sunt pentru ei comori...) Aici este sediul Qbebe de colectare si programul lor.

Hai sa umplem lumea de putin bine. Putin cu putin se face mult!
MAI SUNT CATEVA ZILE!!!

Niciun comentariu: