sâmbătă, 18 iunie 2016

Cel mai mare reget la primul bebeluş


(... în afară de faptul că nu i-am vorbit non - stop în engleză)

Am crezut că nu voi mai scrie pe blog. Că a fost ca o terapie până acum şi că m-am vindecat. De data asta este vorba despre un fel de recomandare, de o descoperire pe care am făcut-o abia la al doilea copil şi vreau să ştie cât mai multe mămici şi gravide. Este vorba despre scutecele textile!


Da, am descoperit scutecele textile. Mare invenție! Ce rău îmi pare că nu am luat încă de la primul copil! Scuteam atât de mulți bani!!! Protejam planeta noastră de atâtea pachețele!

Deocamdată am luat 6 bucăți la preț redus, cu 300 lei (2 pachete de 3 scutece cu 150 lei fiecare pachet). Ele sunt scumpe pentru buzunarele noastre, mai ales când dai atâția bani odată. Iar necesare ar fi cam 20 bucăți per copil. La un calcul rapid, pe 18 scutece dai 900 lei şi gata. Apoi le speli. Pe cele de unică folosință, făcând o medie de 100 lei pe lună (deşi costă mai mult), timp de 2 ani, înseamnă 2400 lei de copil, 4800 lei cu tot cu al doilea copil! Mai bine pui banii ăştia tot lunar într-un cont de economii!

Încă sunt novice, aşa că vă spun şi eu despre ele ce ştiu deocamdată. Sunt făcute din material impermeabil la exterior şi prietenos cu pielea la interior. Arată ca scutecele de unică folosință, dar mai groase. În interior au un insert din bumbac ce absoarbe toată urina.


Eu l-am ținut jumătate de zi fără să-l schimb şi nu i se iritase pielea! Altfel, în cele de unică folosință, e musai să-l dau cu cremă!

Avantajele scutecelor textile:

- pielea respiră şi astfel nu se mai irită
- scuteşti şi durere şi alți bani de creme de fund
- economiseşti 1500 lei la primul copil şi 3900 lei cu tot cu al doilea
- banii economisiti îi pui in contul de economii pentru studii
- eşti prietenos cu natura şi scutim planeta de nişte gunoaie lunar!
- arată tare drăguț şi nu mai e nevoie de pantaloni scurți vara! Singura problemă va fi să-i asortezi ;)
- cand se face toilet trainingul, se pot folosi ca si chilotei fara acel insert!


Mi se par un lucru necesar pentru lista gravidei!

Voi ştiați de scutecele textile?

2 comentarii:

Laura spunea...

Interesant! Nu stiam...

Viatadupabebe spunea...

Dar pentru noi inca nu este tarziu! Cred ca o sa incercam, revenim cu detalii asupra experientei :)