sâmbătă, 29 decembrie 2012

Cel mai fericit Craciun!

Un Craciun fericit am avut, intr-adevar!

A fost un Craciun magic si plin! Este primul dintr-o noua viata pentru noi, parintii, dar si pentru el, Copilul. :) Deocamdata nu am facut bradut pentru ca nu ne-am putut decide (artificial sau natural, in ghiveci sau mic sau mare) si mai ales pentru ca acum suntem la varsta la care tragem tot ce apucam si straluceste sau lumineaza. Am zis ca avem destule Craciunuri inainte si avem timp si de braduti impodobiti!

Am avut, in schimb, o coronita din crengi naturale de brad, de care sunt mandra de cum a iesit si care a adus atmosfera Craciunului si la noi in casa prin aroma inconfundabila de rasina...


El, Copilul a primit si el jucarii. Noi nu i-am cumparat (recunosc aici in fata tuturor) caci ne pastram bugetul pentru anii ce vor veni :D


Masinuta politiei care face ni-noo, nii-noo si poc-poc-poc si dotata cu girofaruri este number one in topul preferintelor Copilului! Multumiri bunicilor!

Urmeaza in top jocul cubuletelor destepte, pe care l-am descifrat in majoritate, dar in timp vom mai descifra! :) Multumim Doina&Ruxi!




Am mai primit si un mos de zapada de pus in geam care lumineaza in mai multe culori, si el placut, ulterior devenit jucarie! :) Si vreo doi maimutoi de plus.
Cam atat cu jucariile. Am zis sa nu exageram, Copilul nostru are deja un cos plin-ochi, ba mai da si pe delaturi de jucarii si nici macar nu are un an!!!

La voi (mamici, tatici si pitici) cum a fost Craciunul?

Niciun comentariu: