luni, 21 ianuarie 2013

Recapitulare cele 6 secrete pe care vi le-am impartasit

Draga mamica,

Pana acum ti-am adus la cunstinta 6 secrete pe care le-am descoperit si eu pe parcursul acestei trebi care se cheama crecut de copil mic. Mai am cateva, dar acum vreau sa le recapitulam, sa ni le reamintim.


Asadar, pana acum v-am povestit despre:

1. Pe locul intai in prioritatile tale se afla copilul!

2. Iesiti afara zilnic!

3. Include-l pe cel mic in orice activitate!

4. Copleseste-l cu atentie! Dedica-te lui in totalitate.

5. Odihneste-te, odihneste-te si iar odihneste-te!

6. Planifica fiecare zi!

Asta e doar pe scurt, dezvoltarea o gasesti pe blog, dar cred ca deja poti sa anticipezi despre ce e vorba pentru fiecare in parte. Daca mai ai adaugiri, chiar te rog sa-mi lasi si mie din experienta ta!

As mai adauga un secret bonus, dedicat taticilor! AICI! Nu e scris de mine, dar e foarte frumos spus!

Theu va saluta din mers, e prea ocupat sa studieze mecanismul masinii de spalat!




Niciun comentariu: