joi, 27 februarie 2014

Ce să nu mănânci ca să te vindeci de cancerul de sân SAU DESPRE LAPTE


Dragi femei din toată lumea,

Vreau să vă povestesc despre un caz interesant de care am dat întâmplător online. Nu ştiu dacă este un caz real, dar dacă nu ar fi, ce şi mai ales cine ar avea de câştigat? Ba din contră! Nicio industrie nu ar avea de câştigat. Iar argumentele mi se par logice şi de bun simţ, bazate pe realităţi. În plus, copilul meu de 2 ani, când îi dau lapte dulce de cumpărat, se deranjează la stomac.

- Mesajul meu este că până şi cancerul de sân în stare avansată poate fi învins, pentru că eu am reuşit.
- după îndelungi cercetări, am realizat că în China nu se mănâncă lactate.
- Poate că natura încearcă să ne spună că anumite alimente nu trebuie consumate.
- in 1989 iaurtul a fost corelat cu cancerul ovarian.

Autoarea spune: Într-o zi, după îndelungi cercetări, am realizat că în China nu se manâncă lactate. Atunci mi-am amintit câţi chinezi suferă de intoleranţă la lactoză, mi-am amintit cum colegii chinezi cu care lucram spuneau mereu că laptele este numai pentru bebeluşi, şi cum unul din cei mai apropiaţi prieteni (care este de origine chineză), refuză mereu politicos antreurile cu brânză de la petreceri.

Nu cunoşteam niciun chinez care continua să traiască după obiceiurile tradiţionale şi care să folosească lactate pentru a îşi hrăni copiii. Tradiţia lor era să angajeze o femeie care să alăpteze copilul dacă era nevoie, dar niciodată să nu folosească lactate. Pentru chinezi preocuparea occidentului faţă de lactate este ciudată. Pentru continuare citeşte
aici.

Iar dacă mai căutaţi pe internet despre lapte şi produsele lactate de cumpărat, condiţiile de pasteurizare, condiţiile în care sunt crescute vacile, bacteriile care devin din ce în ce mai puternice, ambalajele în care e ţinut laptele, etc. Cât despre faptul că dintr-un lapte UHT nu poţi face iaurt, mi se pare evident. Pentru detalii, vă rog să vă informaţi şi de pe acest site.

In altă parte am mai găsit următoarele afecţiuni legate de-a lungul timpului de consumul excesiv de produse lactate: astmn, acnee, artrită, boli degenerative, boli inflamatorii, boli autoimune, retenţie de apă, celulita(cosmetică), ADHD, hiperglicemie, hipercolesterolemie, dislipidemii, sinuzită, balonări, obezitate, infertilitate, ciclu menstrual neregulat, depresie, iritabilitate, nivel energetic scăzut, migrene, alergii diverse, eczeme, osteoporoză, cancer(ovar, prostată). Dacă ai astfel de simptome sau afecţiuni încearcă cel puţin 8 săptămâni o dieta fără lactate. Este foarte posibil să ai o surpriză plăcută.

Ce părere aveţi?

Un comentariu:

Mirela spunea...

Foarte interesant!