marți, 7 august 2012

Săptămâna internațională a alăptării

Azi, 26 august 2012 vreau sa fac o adaugire (de care am uitat sa va spun): LA CEVA SAPTAMANI DE ALAPTAT AM AVUT O REVELATIE, MI-AM DAT SEAMA PENTRU CE AU FEMEILE SANII!!!!!! :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

************************************************************************************

Săptămâna trecută am vrut să mă alătur și eu sărbătoririi unui așa mare eveniment prin poze cu mine și bebe la sân. Dar stupoare: nu am găsit nicio poză cu mine și el la san in public... Asta pe de o parte și pentru că nu l-am prea alăptat în public (doar în mașină, așa, răzleț și odata sau de doua ori în parc) și mai ales pentru că în niciun caz nu faci asemenea poze (cu copilul la sân, și în public- ce rușine!)!!!
Ba nu este nicio rușine, și-mi pare rău că simt așa! Este cel mai frumos lucru care se poate întâmpla și mă bucur să văd din ce în ce mai multe mămici alăptând în parc la sân! Timid, dar e un început. Ar trebui să fie cel mai firesc lucru, doar nu facem nimic greșit...

Recomand cu mare drag un blog de tata pe aceasta tema: http://ta-su.blogspot.ro/2012/08/cum-am-petrecut-saptamana.html (zi-le Dedi! :)))
Am scormonit prin poze și iată că am găsit câteva mai vechi:




Niciun comentariu: