vineri, 16 noiembrie 2012

E usor sa fii mamica...

...atunci cand respecti cateva principii sau reguli de rutina.

Nu este deloc usor sa fii mamica, ba cred ca este cel mai solicitant si complex proiect pe care-l poate dezvolta o femeie. Mai ales cand esti mamica singura si nu ai vreun ajutor prin preajma! Abia acum cand sunt si eu mamica pot intelege complexitatea lucrurilor. Desi sunt casatorita si sotul meu m-a ajutat in prima luna dupa nastere enorm (de multe ori mai bine decat o mama), desi mama mea a venit la mine mai des doar in primele doua luni, in rest, pot spune ca mi-am crescut copilul ca parinte unic.

De aceea, desi nu pretind ca am descoperit piatra filosofala sau nu ma bat cu pumnii in piept ca am reinventat roata, vreau sa-ti impartasesc cateva reguli care pe mine ma ajuta sa fac fata rutinei. Sunt sfaturi pe care le-am primit sau reguli pe care le-am descoperit si mi le-am impus si de care ma folosesc pentru a-mi face viata mai usoara.

Draga mamica, vreau sa-ti arat ca poti fi mamica cu norma intreaga, sa fii extrem de fericita alaturi de puiul tau si sa mai si faci lucruri strict pentru sufletelul tau. Caci desi esti mamica, nu incetezi sa fii femeia de dinainte cu placeri si dorinte pur personale.

In postarile urmatoare iti voi dezvalui mici secrete care ma ajuta pe mine sa transform fiecare zi intr-o zi productiva si fericita pentru amandoi! Sunt constienta ca este doar inceputul si ca mai am multe de invatat, dar deocamdata sunt bucuroasa ca prin autodezvoltare, am reusit sa trec de partea cealalta si sa vad latura frumoasa a lucrurilor. Vino alaturi de mine intr-o calatorie care-ti poate schimba viata!



Niciun comentariu: