marți, 12 februarie 2013

O noua viata

A trecut un an de cand viata noastra s-a schimbat. A trecut un an de cand a venit pe lume o fiinta noua - fiinta noastra, carne din carnea noastra. Am fost binecuvantati (si nu in termeni bisericesti) cu un membru al familiei deosebit. A trecut un an de cand in fiecare zi invatam cate ceva nou, ne bucuram de cate un gest nou, o fapta sau un zambet diferite de ziua de ieri. De acum in colo asa ne va fi viata, plina de mult necunoscut si neprevazut. Multe provocari ne asteapta, multe zile inseninate de privirea vesele, vioaie si de fiecare data proaspata a fiului nostru. Este o noua dimensiune in care am patruns si cu care am inceput sa ne obisnuim in sensul ca stim ca viata noastra are un sens acum. Viata noastra e mult mai frumoasa acum. Are un sens sa ne ducem la serviciu, are sens ca ne trezim in fiecare zi dimineata. Acum are un sens foarte puternic.

In tot acest an nou, diferit de ceilalti ani de pana acum, am invatat multe, m-am bucurat de multe si m-am dedicat in totalitate fiului meu. A fost un an cu multe bucurii, in primul rand bucuria si miracolul unei noi vieti. Iar noua viata s-a dezvoltat sub ochii mei, zilnic. Am invatat ce inseamna fiecare plans, fiecare gest, fiecare dorinta a lui. A fost un an si dificil, pentru mine ca femeie, caci viata mi s-a schimbat radical. Eu am fost pe locul doi, pentru ca de acum altcineva avea nevoie de ingrijire constanta.

Dar dupa acest an, e timpul ca femeia sa-si reia viata cu activitatile, preocuparile si dorintele ei proprii si personale. E timpul ca femeia sa-si reia viata sociala, sa se duca la serviciu, sa-si reia si celelalte ganduri/preocupari care nu includ copilul. Poate femeia are dorinte si aspiratii de atins. Poate isi doreste anumite lucruri numai pentru ea. Din punctul meu de vedere asta nu e un lucru de condamnat. Oricum, nu caut aprobare, nu ma justific. Este parerea mea de femeie, caci inainte sa fiu mama am fost femeie mult timp.

Cand esti inconjurat de oameni de incredere si responsabili, viata pare mai usoara. De aceea, pentru ca am langa mine un Om responsabil, ma bucur acum ca am lasat pe maini bune Copilul nostru. L-am lasat pe cele mai bune maini imediat dupa ale mele. Asta pentru un an. Si apoi vom vedea ce va mai fi.



Acest post este dedicat Copilului meu care a implinit un an!
TE IUBESC, COPILUL MEU!
ITI DORESC O VIATA PLINA DE REUSITE!
N-o sa te fortez sa faci altceva decat ce-ti vei dori tu in viata.
Sper sa fiu alaturi de tine oricand vei avea nevoie si sa-ti fiu un punct de sprijin puternic.


Niciun comentariu: