vineri, 15 februarie 2013

Secretul cu numarul 9: rasfata-te!

Da, ai citit bine: rasfata-te, draga mamica!

Rasfata-te cu ce-ti face mai tare placere: un serial, un film, sa-ti faci manichiura, sa citesti o carte, sa te plimbi, sau orie altceva (eu mi-am facut acest blog pentru a-mi aduce aminte peste ani si ani de mine si prin ce experiente si ce trairi am trait; dar cred ca si pentru acea descarcare sufleteasca necesara). Este o experienta noua pentru o tanara mamica si poate fi stresant, cate-odata chiar deprimant pentru tine sa nu ai grija de nevoile tale. Oricum, daca tu nu ai grija de tine, nimeni nu se va oferi sa te rasfete sau sa te invite la un film.

In rarele momente cand esti linistita (de regula cand doarme cel mic, sau cand sta altcineva cu el) trebuie sa profiti! Sau chiar si daca nu doarme, ia-l in brate in timp ce vizionezi serialul preferat. Asa e si el fericit ca sta la tine in brate si tu ca te relaxezi la serial.

Eu ma uitam la seriale noaptea tarziu, dupa ce-l culcam pe cel mic pentru ca era singurul moment al zilei cand stiam ca doarme ore bune. Dar asta a insemnat sa pierd eu din odihna de noapte, si dupa ceva timp am schimbat programul ca nu se mai putea asa. Intrasem intr-un cerc vicios, iar oboseala este cel mai mare dusman.

Asa ca nimeni n-o sa te judece, sau si daca te judeca, foarte urat din partea lor! Fa ce-ti doresti: iesi la plimbare, iesi la film, iesi cu prietenii, fa ceva sa te relaxezi! Este bine pentru toata lumea, pentru tine, pentru cel mic si pentru relatie.

Niciun comentariu: