luni, 16 noiembrie 2015

Copiii din ziua de azi


Acum câteva zile am surprins cum fiul meu de nici 4 ani a găsit o soluție la o problemuță (chestie minoră care-mi dădea bătăi de cap), dar fără să caute, pur și simplu, pe moment, însă acum, drept să spun, îmi scapă :D

Weekendul ăsta, la fel, se joacă pe tabletă pentru prima oară, și pentru că se descărca, am pus-o la încărcat(cu el jucându-se în continuare). După ceva timp, știind că nu a dormit la prânz și e obosit, mă gândeam: oare nu-l deranjează firul când ține în poală tableta? Că pe mine mă deranjează când trebuie să se încarce și eu stau în pat. Mă uit la el perplexă, cum se joacă cu firul în sus, bineînțeles! Doh! (că doar tableta se poate roti!)

NO COMMENT

Cred că noi ăștia mai bătrâni, suntem inchistați în obiceiuri vechi și mai puțin deschiși /receptivi la soluții pentru probleme inexistente...

Niciun comentariu: