duminică, 6 decembrie 2015

19 decembrie - târgul mămicilor creative - ediție de Crăciun

După primul copil s-a deschis în mine o infinitate de puteri, parcă mi s-a deschis mintea la câte pot face. A fost acea barieră pe care am putut-o depăși după nopțile nedormite odată cu sosirea copilului. Doar mamele știu despre ce vorbesc.

Atunci am vrut sa fiu o WAHM, adică să muncesc de acasă pentru a sta și cu copilul. O perioadă a mers, am mers și la târguri pentru a-mi vinde marfa. Am cunoscut asociația WAHM ROMÂNIA cu ajutorul careia am avansat un pic, socializat, cunoscut alte mame care se confruntau cu probleme similare, am evoluat și chiar am câștigat la un concurs pagina magazinului online! Demersurile au fost anevoioase, pentru că nu mi-am permis să investesc mare lucru și am ajuns într-un punct în care ori avansam să intru puternic pe piață cu toate actele în regulă, ori muream.

Am "ales" varianta a doua (deși găsisem și un investitor!) pentru că a venit și bebe 2 și nu m-am simțit în stare să merg până la capăt cu demersurile legale.

Așa că știu cam cât de greu este sa fii WAHM. Aș vrea să le ajut pe toate! Aș vrea să ajut și pe toți copiii din lumea asta care se confruntă cu tragedii. Nu este posibil, dar putem face o diferență. Mai ales dacă ne unim. Hai pe 19 decembrie la târgul mamelor să le fim alături! Pe pagina de Facebook găsiți detaliile:



https://www.facebook.com/events/477989939070447/


Se mai tine și la Constanța, tot pe 19 decembrie.

Ideea este că acest târg vrea să susțină și o cauză a mamelor singure, campania "Mamele singure au superputeri". O parte din venituri se duce
într-ajutorarea a 30 de mame fără venituri prin consilierea și susținerea lor.

Un comentariu:

lilian nikky spunea...

Numele meu este Lilian N. Aceasta este o zi plină de bucurie a vieții mele din cauza ajutorului pe care mi-a oferit-o Dr.saguru, ajutându-mă să-mi recuperez ex-soțul cu vraja lui magică și de dragoste. Am fost căsătorit timp de 6 ani și a fost atât de teribil pentru că soțul meu mă înșela într-adevăr și căuta un divorț, dar când am întâlnit e-mailul Dr.saguru pe internet despre modul în care a ajutat atât de mulți oameni să-și primească ex și de a ajuta la stabilirea relației. și să facă oamenii să fie fericiți în relația lor. Mi-am explicat situația și i-am căutat ajutorul, dar spre cea mai mare surpriză, mi-a spus că mă va ajuta cu cazul meu și că acum sarbatoresc pentru că soțul meu sa schimbat complet pentru totdeauna. El vrea întotdeauna să fie lângă mine și nu poate face nimic fără prezența mea. Mă bucur foarte mult de căsnicia mea, o celebrare mare. Voi continua să depun mărturie pe internet pentru că Dr. Saguru este cu adevărat un adevărat vrăjitor. DACĂ NU AȚI VĂ RUGĂM AJUTAȚI, DOCTOR SAGURU CONTACT ACUM prin e-mail: drsagurusolutions@gmail.com sau WhatsApp +2349037545183 El este singurul răspuns la problema dvs. și te face să te simți fericit în relația ta.
1 LOVE SPELL
2 CÂȘTIGĂȚI BACK EX
3 FRUCTE DE FEMEI
4 PROMOȚIE SPELL
5 SPELL DE PROTECȚIE
6 SPELL BUSINESS
7 SPELL GOOD JOB
8 LOTTERY SPELL și SPELL CASE SPELL.