duminică, 13 decembrie 2015

ShoeBox 2015

M-am trezit târziu anul ăsta. Colectări de cutii se fac intre 1 și 15 decembrie. Eu azi m-am adunat și am pus cât am putut și considerat pentru un copil de peste 3 ani: 2 cărți cu povești, creioane colorate și acuarele, 2 caiete cu foi albe (nu am găsit carte de colorat în cartier), 2 pungi cu biscuiți cu cremă (am vrut turtă dulce, dar nu am găsit în cartier), o mașinuță de la fi-miu și un telefon de jucărie cu cântece în limba engleză. A, și câteva haine, și noi, dar și foarte puțin purtate de băiatul meu. Anul acesta am pus pentru un băiat sau o fată de la 3 ani în sus. Anul trecut am pus pentru o fată de 16-18 ani, am lăsat chiar numărul de contact, dar nu am primit nicio veste...

Și pentru că e un proiect foarte bine dezvoltat, am și găsit pe hartă un punct de colectare lângă serviciul soțului meu.

Harta locații ShoeBox.


Mă gândesc să fac tradiție și an de an să pun, împreună cu copiii mei, o cutie.

Un comentariu:

Laura spunea...

Felicitari pentru initiativa!