luni, 9 iulie 2012

De ce sunt atat de revoltata 3

Si cel din urma loc al topului, 3, dar nu mai putin lipsit de importanta, este privarea/ascunderea deliberata a informatiei in spital! Noroc cu o mamica, care a aflat de la alta mamica din alt salon ca ne putem duce la o pompa automata, asigurata de spital, pentru mamicile care nasc acolo. Poate fi folositoare la inceput, cand e cel ami dureros sa temulgi singura, mai desfunda canalele galactofore, formeaza sfarcul, daca cel mic nu se 'mufeaza' de la inceput, ii mulgi lapte in biberon, etc. Ma duc si eu acolo, am vazut ca nu prea e lume (adica mamici), dar ma bucur, zic, asa nu astept prea mult. Si ma intampina un cadru medical, nu stiu ce era, in momentul in care m-am dus sa intreb timida unde e camera cu pricina, spala pe jos. Abia se uita la mine si-mi zice ca e cu program, sa ma intorc peste 1 ora... am vazut ca nu era bine dispusa, zic are si ea un moment mai neplacut, avem cu totii. Dar nu apuc sa ies din coridor pe scari, ce aud?!?! Eu plecam si o asistenta de la etajul meu se ducea la ea: "De ce mi-ai adus-o si pe asta pe  cap ? ! ? "   . . . . . . . . .. . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . .. . . .

Ma duc la ora recomandata si iau la mine si ceva parale, caci zic, dupa cum era de 'fericita' sa ma vada, trebuie sa fiu tare 'draguta'. Camera respectiva era, de fapt, bucataria spitalului unde se sterilizau toate biberoanele si se pregatea laptele praf. Dar avea si loc, un fel hol, de ate-camera cu scaune speciale pt leuze (din cele de burete cu o gaura in mijloc, asemanatoare cu colacul de toaleta si verzi, caci erau oferite de Pampers). Astept, bineinteles, dau 'atentia' altei persoane care binevoieste sa ma ajute, ma 'mufeaza' la pompa si gata. In acelasi stil, descurca-te. Ma durea, dar curgea. Ce sa faci, suporti, doar e pentru puiul tau. Oricum, nu m-am dus decat de vreao doua ori, caci ultima oara mi-a plesnit sfarcul. Iar cand sangereaza nu mai trebuie muls pana nu trece. Oricum, mi-a folosit ca experienta, mi-am dat seama ca pompa manuala este mult mai buna pentru mine.

MORALA: in institutiile de stat (nu vreau sa jignesc pe nimeni, si oricum, cei ce-si fac datoria n-ar trebui sa se simta) trebuie sa te duci cu japca sa-ti ceri drepturile! 
Tot ce regret este ca nu m-am luat la paruiala cu toti care m-au calcat pe bombeu!

Voi ce experiente pline de invataminte avei de impartasit?

Niciun comentariu: