luni, 16 iunie 2014

Atmosfera plina de energie la primul troc al mamelor

Cand esti mama, esti un intreg univers! Inainte parca nici nu existam...

Duminica dimineata, 15 iunie 2014 am fost la primul troc special organizat de mame pentru mame. Mame din comunitatea WAHM s-au intalnit si au facut schimb de "marfa"! Cat de tare e asta? Mie una chiar mi-ar placea sa putem face asa ceva intre noi toti. Organizatorii au fost Asociatia WAHM (Work At Home Moms), care sprijina comunitatea mamelor din toata tara. Daca intrati pe situl lor, gasiti acolo programe, evenimentem interviuri si initiative pentru toate gusturile, pardon, mamicile (intreprinzatoare)!

Statutul de mama te schimba, intr-un fel inimaginabil pentru cei care nu traiesc aceasta experienta, te dezvolta spiritual in drumul evolutiei individuale. Pe langa minunea careia ai dat viata, si tu mai cresti odata! Retraiesti perioadele copilariei si ale maturitatii, dar la un alt nivel (pentru ca acum le si poti intelege)...e dificil de explicat pentru cineva din afara.

Asa cum am patit si eu, sunt multe astfel de mame care isi doresc pentru viata lor satisfactii personale dar si o educatie mai buna pentru proprii copii. Aceste satisfactii personale se nasc si datorita noului statut (care scoate la iveala ceva ce era de mult acolo), si pentru binele puiului lor.

Aici am vazut lucruri minunate: de la hainute pictate sau crosetate manual, salvari dragalsi, carti cu povesti mai mult decat frumoase, jucarii din materiale recilabile, prin paine cu maia si biscuiti cu ovaz, bijuterii, flori si figurine din pasta polimera, cosmetice naturale, pana la mama-fotograf profesionist, promovare, logo, dar si iconite cu ingeri.

Va arat preferatele mele: mamica Ioana Cârâc, care a denumit pasiunea ei Doar un Hobby:


mamica Andreea Grigoriu, de la Covata cu Maia (biscuitei din ovaz cu cocos si curmale; paine cu maia):


mamica Maria Constantinescu si iconitele ei cu ingerasi:



mamica Cristina Antonica de la Editura Creanga Fermecata cu povesti frumoase romanesti:


mamica-fotograf profesionist Alexandra Chioveanu Photography (poza este mult mai frumoasa in realitate):


si au mai fost si alte mamici talentate, le rog sa nu se supere pe mine ca nu le-am amintit aici (am ajuuns mai tarziu...)!!!

Atat de multa placere mi-au facut, incat am plecat de acolo cu foarte multa energie. M-am incarcat sufleteste si spiritual de la celelalte mamici, de la pasiunea lor, si mai ales de la faptul ca suntem o comunitate puternica si ne putem ajuta si sustine intre noi. Pentru asta, va multumesc!!!

Niciun comentariu: