luni, 9 iunie 2014

Engleza intensiva pe timp de vara, pentru bebe si/sau copii

Dragi mamici,

Mi-a fost dor de voi! In ultima vreme nu am mai apucat sa scriu pe blog, am fost pe fuga, ba cu facutul cosmeticelor naturale (dupa cum unele din voi stiti), ba cu mersul la targuri, ba cu menajul, mancarea si programul celui mic. Desi pana acum am preferat sa stau cu el acasa pe modelul ca-i prea mic sa-l duc in colectivitate (si intr-adevar, unii pediatri recomanda sa stea acasa cu un parinte, sau cu cineva in mediul de acasa pana la 3 ani cand sistemul imunitar i se mai intareste), din ce in ce mai mult imi dau seama ca nu-i face bine sa stea doar cu mine acasa pentru ca acum asimileaza foarte multe informatii. Mi-am dat seama doar din simplul fapt ca a invatat foarte repede culorile in limba engleza - dupa vizionarea unui filmulet o data sau de doua ori intr-o zi! A invatat cateva cantecele in limba engleza in cateva zile (Twinkle, twinkle little star; Rain, rain go away; Itsy, Bitsy spider; One, Two, buckle my shoe; oare am uitat vreunul?)! Nu mai spun ca simte nevoia de socializare si interactiune cu alti copii de varsta lui - aspect foarte important in dezvoltarea personalitatii sale ulterioare.

Asa ca saptamana trecuta s-a ivit o ocazie si am fost la o lectie DEMO si gratuita la un centru de limba engleza! Cel mic a fost foarte incantat, abia astepta sa se joace cu copiii si cu jucariile, i-a placut spatiul frumos amenajat si materialele utilizate, i-au placut cantecelele, filmuletele si desi nu intelegea tot, facea si el ce faceau ceilalti copii care erau deja familiarizati cu ele.


Este o metoda noua pentru mine, metoda Helen Doron. Nu mai auzisem de ea pana acum, dar din ce am studiat, am aflat ca este o metoda care isi propune o abordare diferita de cea traditionala. Prin metoda Helen Doron un copil isi isuseste limba engleza cumva intuitiv, matern. De aceea tu ca mama, poti merge cu copilul si de la 3 luni! Pentru ca desi nu pricepe, el o invata cumva inconstient, se familiarizeaza cu melodicitatea ei. Asta si vizeaza aceasta metoda, sa obisnuiasca inca de la 3 luni un copil cu "muzica limbajului", pentru a asimila limba engleza in mod matern.

Despre metoda Helen Doron, din ce am mai cautat, am aflat ca este o franciza, si ca are mai multe centre in tara. Cel despre care va povestesc eu este langa Gara de Nord, de pe strada C.C.Arion nr. 18ª, apt. 5, la parterul unei vile dintr-un cartier linistit al Sectorului 1, Bucuresti. Zona este foarte frumoasa (linistita, racoroasa vara) si se ajunge in cateva minute de la Metrou Gara de Nord pe jos.

Centrul a lansat 2 cursuri intensive de limba engleza pentru aceasta vara: I am the World si Supernature. Cursul I am the World este pentru copii care au varste intre 4-9 ani, nivelul este incepator. In cadrul acestuia copii invata si descopera cuvinte in limba engleza despre lumea in care traiesc si cultura altor tari. Ei vor canta pe muzica traditionala, vor crea costume si obiecte artizanate. Iar cursul Supernature este adresat copiilor cu varste intre 5-10 ani. In cadrul acestuia copii invata si descopera cuvinte in limba engleza despre animale, flori, lucruri din natura.

Grupele sunt mici astfel incat profesorul sa poata acorda atentie fiecarui copil in parte.

Ambele cursuri includ: CD si carte.

Aceste cursuri sunt de vara si intensive, se tin in fiecare zi, 2 ore pe zi de luni pana vineri, pe o perioada de doua saptamani. Programul se poate stabili de comun acord cu parintii.


Pana pe 23.06.2014 se desfasoara concursul prin care puteti castiga un curs intensiv intreg gratuit pentru perioada verii! Trebuie doar sa ai un cont pe facebook, copil intre 4-10 ani si sa raspunzi la intrebarea “Care este motivul pentru care crezi ca limba engleza se invata de la varste fragede?” pe pagina de facebook a concursului. Si daca nu castigi, macar te poti programa de curiozitate la o lectie DEMO cu copilul tau.

Ati mai incercat aceasta metoda? Sau ati mai auzit de ea?

Niciun comentariu: