sâmbătă, 14 iunie 2014

Distactie pentru toate varstele

Azi am onorat o invitatie (trimisa de oameni frumosi) intr-un loc tare frumos. Cei de la agentia Freya Productions (agentie de creatie care se ocupa de branding, publicitate si PR, dar si de "evenimente - cea mai buna modalitate de a petrece timp fie cu cei pe care deja ii cunostem, fie cu cei pe care dorim sa ii cunoastem"), niste oameni calzi, amabili si pasionati de ceea ce fac, ne-au invitat la un eveniment de sedinta foto pentru copii. Asa se numeste evenimentul, dar a fost mai mult de-atat!


Am fost la sediul lor de langa lacul Straulesti, un loc tare frumos: elegant, linistit, aproape de natura si plin de surprize! In continuare o sa pun pozele facute de mine (cu telefonul) pentru a vedea cat de bine a fost timpul organizat, astfel incat copii sa nu se plictiseasca. Si nu s-au plictisit! Cand vom primi pozele profesionale, le voi posta si pe acelea.

Am fost intampinati de o atmosfera tare placuta, cu cantece la chitara si facut baloane:



Ne-am mai jucat/socializat un pic si am degustat o inghetata cu cafea baubila cu paiul, nu am facut poze, nu mai stiu cum se numeste....DELICIOASA! (oare de unde o fi si fi-miu pofticios si gurmand...?). Apoi am luat o gustare si aratoasa si buna sa te lingi pe degete: gogosi cu caramel, capsune si ciocolata - va dati seama ca am gustat din toate...



Ne-am mai plimbat prin gradina, am admirat perisajul:




Ne-am jucat cu copii si cu Minnie, cu baloane colorate (floricele, inimi, sabii), am dansat:



Meniul a fost si el la inaltime (pacat ca nu am reusit sa fac poze, dar trebuie sa ma credeti pe cuvant ca au fost delicioase, mi-au placut mult pachetelele de primavara cu legume, salata si prosciutto):

- pachetele de primavara cu legume
- mini-hamburgeri cu cartofi prajiti
- salata cu fenicul rosii si castraveti
- pui cu susan
- Prosciutto crudo si grisine
- croissant
- Pain au chocolat
- bauturi: limonada, apa, ceai si cafea.

Fi-miu a mancat mai putin, din toate astea ce l-a interesat au fost prim oara gogosile (nu stiu cum au copiii astia un fel de radar implantat sa detecteze ce-i dulce si cu ciocolata) si bine-inteles, cartofii prajiti... A, si doua inghetate cu ciocolata, una la venire si una la plecare:



Si bineinteles ne-am si pictat pe maini si pe fata (in prima poza fi-miu ii spune lui Minnie sa ii picteze si fata):



Aceasta a fost invitatia si ma bucur ca am onorat-o:



A tinut si vremea cu noi, nici canicula, nici ploaie, a fost ... PERFECT! Pentru o mama cu norma intreaga ca mine a fost o evadare. Pentru cel mic un mod placut de joaca, socializare si stat in aer liber. La intrebarea daca mai vrea sa vina a raspuns cu un "da" hotarat; oare i-a placut?

Niciun comentariu: